Kızlar meraba ☺️ size biraz içimi dökmek istedim çünkü kafam hiç rahat değil , aylardır burda bir sürü post açtım benim yaklaşık 3 aydır akıntım var ve bu akıntı iç çamaşırımin hepsini doldurmasa da daha çok hareket ile artan peynir kesiği gibi aslında tam olarak öyle de değil hafif sulu ve beyaz akıntı.Doktora gittim smear testi aldı 1 ay sonra sonuçları almaya gittigim zaman smear testin tekrarlanmasi yönünde bir bilgi geldiğini söyledi fakat o gün regl olduğum için smear veremedim erteledik ve bana borifem vajinal duş verdi ben borifem kullandıktan sonra akıntım azaldı ve kokusu da gitti fakat akıntım hala devam ediyor 🥴 internette çok kötü hastalıklar yazıyor çok endişeliyim bu durum ile karşılaşan kardeşler var mı beni rahatlatacak çok kafam karışık 🥺benden smear testi alırken akıntım ve enfeksiyonum vardı doktor enfeksiyon görmesine rağmen bana ilaçta vermedi özele de şu an gidemiyorum durumumuz sıkışık günlerdir anksiyete krizlerine giriyorum panik atağa çeviriyor 🥺