Bebeğim 4 ay 15 günlük . Daha önce hiç yapmadığı başıma hiç gelmeyen bişey oldu bu gece. Çok uykusu var . Rahatlıkla uyuyor ama ağlayarak geri uyanıyor . Ateşine baktım yok . Burnu mu tıkalı acaba dedim açtım , buhar verdim . Ama anlamıyorum neden olabilir ? Tecrübe sahibi olan var mı ?