Merhaba anneler👋Benim çok aşırı stresli bir hayat rutinim var, çalışmam gereken yoğun tempolu işlerim ,kendi ailemle olan sıkıntılar ve yemeyen uyumayan bir oğlum var aşırı stresliyim ve terapiye dahi gitsem atamıyorum ilaç kullanmak istiyorum hayatımın hiç bir dönemin de kullanmamıştım fakat çocukla bu işlerin birlikte yürümesi beni çok yıprattı ve yıpratıyor aşırı sinirli ve gerginim kendimi bile tanıyamıyorum.en kısa zamanda doktora gideceğim fakat yazmak istedim emzirirken kullanan var mı süte geçiyor mu acaba😣