minicim Cevapları bekliyorum kızlar 🤭 bir aklım bozdur diyo bir aklım saçmalama telefon için bozulur mu diyo 🤷🏼♀️
Ozanasafinannesi minicim yani canım yanlış anlama ama bence çok sacm altin bozdurup telefon almak hem anlamıyorum bu iphone takıntısıni
minicim Ozanasafinannesi elimdeki telefon şu an iPhone başka telefonlara bakıyorm ama içimden gelmiyo almak bunu da mecbur değiştirmem lazım o yüzden kararsız kaldım valla
babyandmom1 Gerçekten saçmalamayın ya bu devirde marka bir telefon için bilezik mi bozulur? Şaka diye ümit ediyorum…
Meg minicim ben bozdururdum valla. Diğer telefonlardan aldım yüzüne bile bakasım gelmiyordu en kralı bile hemen hata veriyor yavaşlıyor uygulamadan atıyor. Verdim eşime tekrar ayfon aldım. Boz gitsin satıncada para eden tek telefon.
babyandmom1 minicim yapmayın ne olur ya bu ülkede aç insanlar var asgari ücretle geçinmeye çalışan aileler var siz bu devirde bilezik bulmuşsunuz telefon için hiç edeceksiniz. Evladınız için tutun o bileziği
Dilekmh minicim geçim sıkıntısı nedir bilmiyorsunuz sanırım. Bilmiyorsanız da inşaAllah Rabbim tattırmaz . Yazık günah değil mi o kadar paraya. Bebek bezleri olmuş dünya para siz hala iPhone derdindesiniz
minicim Dilekmh elimdeki telefonda şu an iPhone o yüzden kararsız kaldım. Rabbim kimseye tattırmasn inşallah geçim sıkıntısını 😇
Elaninannesiiii minicim ben olsam bozdururdum 😅 telefon takıntısı var çünkü bende seni iyi anlıyorum 😘
minicim Elaninannesiiii aslında telefon takıntısı da değil ama elimdeki iPhone başka telefonda kullanmak istemiyorum kararsız kaldım teşekkür ediyorum 😚
Emineg35 minicim zaten en az 11 olur da bilezik bozulmaz bacım bence. Bende 8 plus var. Değiştireyim dedim ona BİLe en az 3 bin koymam lazım. Senin bilezikle telefon başa baş gelir. Yani durumun iyi ise nakit veya kartla. Altın bu belli olmaz bozma.
Gizemhzl minicim 6 s ölmüştür çoktan değiştirin☺️ ben 6 ay önce xr aldım sonra niye 11 almadım siye çok pişman oldum. Dolar arttı xr sabit kaldı yerinde 11 aldı başını gitti.
Mommysharkdoodoodoodoo Bozdur bacım bir anda 15bin ver telefona çatır çatır harca paranı hatta hazır almışken Apple watch da al takım olsun.
AgentMom minicim param varsa alırım yoksa altın bozdurmam. Telefon taksitle alınır ama giden altın yerine gelmez
minicim AgentMom haklısınız bu konuda bende o yüzden altınlarımı bozdurmadım duruyo öylece ama şu an telefon için bi aklımı bozmuyo değil
ilkbahar minicim ben eltimin düğünde taktığı bileziği hataya gezmeye gitmek için bozmuştum 😄 pişman değilim siz de içinizden geleni yapın ✌️
Elaninannesiiii minicim bi daha mı geleceksin dünyaya sen bozdurmasan yarın bi gün başka bi ihtiyacınız olur eşin ona bozdurmak ister sen önce davran😂
Alyehus minicim bende Xiomi aldım iPhone dan sonra çok fark ediyor Kamera çok önemli benim için. Bu ay taksidim bitti iPhone gecicem inşallah 😄 bileziği teklif ettim de kocam kabul etmedi iPhone alışan başka telefonla yapamaz