Sevdaddeniz geçen sene a101 arabaları 180 bindi 180 i veriyosunuz arabayı onlardan alıp servisi yapiyorsunuz ayda 12000 tl maaş veriyorlardı eşinizin iyi bi isi varsa tanıdığınız birinde calistirabilirsiniz veya asgari ücrete birini calistirirsiniz6000 tl personele verseniz 1000 araba masrafı olsa 5000 elinize kalir en azindan arabaya yatırım yapmış olursunuz aynı zamanda