İnşallah size yardımcı olurum bebeğim 7 aylık ilk bebeğim gece uyumuyor sık uyanıp ağlıyordu ayakta salındım pışpışladım gezindim beşikte salladım vs uyumadı sonra şans eseri pilates topunda hafif tempo zıpladığımda uyuduğunu fark ettim ilk 3 ay bebekler alışkanlık kazanmaz dedim yatırınca ağlıyordu put gibi sırt üstü yatıp bebeğimi göğsümde uyutuyordun sabaha kadar sırf uyanıp ağlamasın diye dayanamıyordum artık hep yanımda uyudu annem hep bırak uyuyunca yatır diyordu uyanır ağlar diye korkumdan kucağımda tutuyordum hareketsiz bekliyordum 6 ayda uyku eğitimi denedim ve ağlayarak sonraki gün eğitimden vazgeçtim size diyeceğim şey şu olur samimi söylüyorum kucağınızda bekletmeyin yine kendi yönteminizle uyutun ama uyuyunca yatağına bırakın hatta mümkünse aynı yatağa yaymayın yanınızda olsun ama Kendi yatağında uyusun sonra pişman olursunuz şimdi 7 aylık az önce pilates topundan kalktım çok zorlanırsınız ileride 🙂 sağlıkla büyütün bebeğinizi