AselRuveydam_12 maaşallah zamanında doğduğu için çok şükredin İnan şimdi kaldırayım mı doydu mu doymadı mı diye değil bir sürü şey düşünürdünüz altını almaktan tutun bir kıyafet giydirmek uyutmak ve prematüre diye bir sürü rahatsızlıklar , 3 saatte bir karnı doysun bebişin sarılık ihtimali yoksa o kadar , keşke benimki de 3 saatte bir doysaydı 1 saatte alıştığı için hala öyle ve ben hiç uyuyamıyorum 1 saatte bir istediği için