Kızlar bebeğim bugün tam bi aylık yaklaşık on gündür geceleri sürekli ağlıyor 10 dakika ya uyuyor uyumuyor kalkıyor tekrar ağlıyor ciyak ciyak ama gaz damlası veriyorum ama fayda etmiyor kolik müzik açınca biraz rahatlıyor napabilirim benimle aynı olan var mı