TazeAnneL ben 4. ayında kucağımda oturtmaya basladım canım çübkü sürekli kendini kaldırmaya çalısıyo oturunca mutlu oluyo günde 4 5 dk smdi 5 aylık hala öyle oturtuyorum kucağımda arabada falan hosuma gidiyo anakucağında durmak istemiyo yatarken belini kaldırıyo kafasını ayaklarını aynı anda kaldırıyo oturmak istiyo