Merhaba kızlar mor reyhan çayı duydunuz mu acaba içen oldu mu ya da anne sütü arttırıcı özelliği olduğunu duydum internetten de okumuştum ama bugün tekrar bir araştırma yapayım dedim çok sitede de emziren anne için sakıncalıdır diyor. İçiyorum da bir haftadır düzenli şekilde bir sıkıntı olur mu sizce bitki çayları nasıl ne derece etkiliyor anne sütünü bilgisi olan var mı acaba 🧐