Kose21 aynı durumu bende yaşıyorum oğlum şu an 7 aylık doğduğundan beri doktor doktor gösterdim her yere, ilerde sıkıntı Yaşar diye çok korktuğum için. Cerrahından profesörüne bi çok iyi doktora gittim. Hepsi aynı şeyi söyledi sünnet kadar basit bi ameliyat olduğunu ve 2-3 günde ağrısının Bile kalmayacağını. Hatta en son da Salih Selmana da götürdüm o da masajla 1ayda ineceğini söyledi