Birprensesannesiii3850 Kizlar bebislerinize kahvaltida neler yediriyorsunuz artik ne yapsam bilmiyorum hep corba tarzi veriyorum ama siz neler yediriyorsunuz banada fikir olsun
Deletedmom27337 Birprensesannesiii3850 labneli- kıymalı-domatesli-dereotlu-maydanozlu- avokadolu vs yumurta, salatalık domates rendesi, labne, avokado, menemen, köfte, pankek, mücver vs vs :) (pankekler havuçlu-elmalı-armutlu-dereotlu vs oluyor)
Morfrenk Birprensesannesiii3850 9.ay ek gıdada bence önemli bir ay çünkü bu zamana kadar önce anne sütü veya mama iken, şimdi önce yemek sonra mama oldu, kahvaltıda çorba olur neden olmasın ama bu alışkanlık olmamalı. Bir kahvaltı adet edinmeli peynirli, zeytinli. Artık tarz değiştirme vakti
Archmomm Birprensesannesiii3850 yumurta omlet yada haşlama sarısı , avokado , ceviz , muz , labne ya da lor peyniri , tuzu çıkarılmıs siyah zeytin , çeşitli pankekler , hepsini ayrı ayrı veriyorum . Hiç karısık hişi yapmadım pankek dısında .
Birprensesannesiii3850 Deletedmom27337 ben biraz tedirgin oluyorum ya bogazina kacarsa diye. Yumurta patates peynir veriyorm ama onlarin disina fazla cikmadim ama artk farkli seyler denemek istiyorum
28minikdnym Deletedmom27337 yaa elmalı ve havuçlu pankeki nasıl pişiriyorsunuz benim pişmiyor içi hep çiğ😩
Birprensesannesiii3850 Morfrenk kesinlikle yumurta peynir de yiyor ama zeytini nasil vericem bogazina kacar diye tedirgin oluyorum bazi seyleri vermekten kaciniyorum bu yuzden
Deletedmom27337 Birprensesannesiii3850 bn 7 aylıkken başladım vermeye. Dişi yokken bile ezip yiyordu kendi. 1 haftadır alt dişleri var şimdi biraz daha büyük lokma koparıyor. Mesela sabah yunurtası yumuşak olsun die mutlaka yoğurt veya labne katıyorum. Daha rahat yiyor. Köfte çeşitlerine bayılır. Sebze yemeklerini de bi tık orta boyda kezip çok iyi pişiririm ki damağıyla ezsin zorlanmasın. Çok şükür şimdi herşeyi yiyor. Şuan 10 ay 2 günlük
Morfrenk Birprensesannesiii3850 kesin bir kaç parçaya bölün. Benden çok korkamazsınız, boğazına kaça kaça kendini kurtarmayı öğreniyorlar malesef
Deletedmom27337 Birprensesannesiii3850 zeytin ezmesi deneyin. Dişleri çıkınca da bir zeytini 4 parçaya bölüp verin. Yavaş yavaş zeytin lokmasını büyütün
Birprensesannesiii3850 Morfrenk bir kere nefessiz kaldi bogazinda ondan bellidir cok korkuyorum dikkat etmeye calisiyorum elimden geldigince o yuzden biraz tedirgin oluyorum
Birprensesannesiii3850 Deletedmom27337 alt 2 disimiz var ama cesaret edipte sert seyler veremedim yumurta patates muz vs kendi eline kucuk parcalar haline getirip veriyorum yiyor ama zeytine cesaret edemedim henüz
Littlemama Bebeğim 7.5 aylık emin ol yiyebiliyorlar damaklaarıyla çok güzel eziyorlar. Ben çok panik atak birisiydim. Aman boğulacak felan diye. Ama alıştım çok şükür sakin kalıyorum. Boğazına gittimi öğürerek öksürerek öne getirip damaklarıyla ezip geri yutuyorlar.patatesi mimik küpler halinde doğrayıp iyce haşlayıp tek tek vererek deneyimleyebilirsin. Kolay ezilirler. Sonra minik minik muzlar yada salatanın iç kısmını verebilirsin. Bırak öğürsün öğreniyor çiğnemesi gerektiğini
Deletedmom27337 Birprensesannesiii3850 doğrudur ama ne kadar geç halırsanız o kadar zorlanırsınız alıştırmaya. Komşumun oğlu katı yiyemiyor 1,5 yaşında. Alıştı çorbaya püreye. Güvenin bebeğinize.
Birprensesannesiii3850 Deletedmom27337 haklisiniz kati gıda da veriyorum köfte gibi ciyneyerek yiyor. Birde Makarna veriyormusunuz siz burda tarif kösesinde makarna menüsüde var ama büyük oldugu icin onada cesaret edemedim
Deletedmom27337 Birprensesannesiii3850 kare erişte ve tel şehriye veriyorum. Makarna birkez verdim 8 aylıkken yiyemedi bir daha da denemedim
Deletedmom27337 28minikdnym Çiğ kalmıyır meyve ıslak oldugu için ne kadar pişirirsen pişir ıslaklık kalıyor içinde yumuşak oluyor :) istersen rendenin en küşük yeryle rendeleyip suyunu sık o zaman biraz daha kuru oluyor.
Kagansmother https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjA0MTk2Njk5MTMwMDQ3?story_media_id=2753739666602019569_51423412132&utm_medium=share_sheet Fikir olur belki
Sevgiela Archmomm ben hepsini karşık veriyorum kahvaltıda artık vazgeçmek istiyorum denemeyede korkuyorum yemez diye
bebekarven Archmomm avokadoyu nasıl sevdirdiniz ya benim bebeğim 6 buçuk aylık sevmedi tek başına yemeyi