Aysen_1 bak benim kızım da beş aylık ve ben dört aylıkken ara ara sallamadan yanımda yatak da uyuttum bende zorlandım çok destek istedi ama loş gece lambamız vardı ona baka baka bende saçlarıyla kaşının ortası oynadım gözlerine doğru indim oralara masaj yaptım oda gözlerini kapatır gibi yaptı ses vermedin ya sevdiği şarkıyı ninniyi açtım yada ben sesizce söyledim yine depindi felan ama sonda gitti bunu arada bir yaptım her zaman değil zaten böyle böyle alışacak birde çok ağladığında değil huzursuz olmadan uykusu geldiği anda mayıştığında yapın bence olur pes etmeyin ben devamını gelirsem belki uyurdu alışırdı ama ileri reflü oldupu için çok boğuldu yavrum o yüzden ayrı yatakta yüksek de yatması gerek ama buna şükür arada böyle uyutuyorum güzel tatlı oluyor