Arkadaslar yazin memlekete bebegimle tek gitme ihtimalim var.. temmuzda 20 aylik oluyor. Gidecegimiz yer normalde 9 maksimum 10 saatlik yol mesafesi.. daha once esimle ozel arabamizla gidiyorduk simdi ilk defa kendim gidecegim..cift koltuk mu alayim.. gece yolculugu mu gunduz yolculugu mu sizce.. arabada uyumayi normalde cok seviyor ama kucagimda ne kadar uzun uyur onu bilmiyorum bi de cok donerek uyuyor normalde.. ve cok sık emiyor gerci suan 14 aylik yaza kadar daha da bilinclenir gibi geliyr ama tecrubeli anneler yazabilirse sevinirim