Enesmuazannesi61- Mama kullanan anneler oğlum 11 aylık ve mama kullanıyoruz gece uykusuna geçişte Mama istiyor ve gece bir sefer daha kalkıp mama yiyor 1 yaşından sonra gece beslenmeyi kesin diyorlar siz de nasıl oldu 1 yaşında kestiniz mi ? Yoksa devammı?
hellomom Enesmuazannesi61- ben 9 aylıkken kesmiştim. Zaten 6 aydan sonra pek ihtiyaçları kalmıyor. 12 saat uykuda aç kalabiliyorlar.9 aylık kestim ama 13-14 aylıkken meme düşkünlüğü başkada sabah akşam gece sürekli emmek istedi en sonunda da 17 aylıkken komple memeyi bıraktık. Siz yatarken mama veriyorsanız o sabaha kadar tutar aslında. Şimdiden kesebilirsiniz bebek sorun çıkarmıyorsa.
Enesmuazannesi61- Bideesiklikolsun aslında içim de el vermez zaten ama doktorlar önermiyorlar sağlıksız diyorlar diye
Enesmuazannesi61- Zuhal1414 benim oğlum 5 aylıkken emmeyi bıraktı 😔 mama kullanıyoruz ama emerken biz de o şekildeydik çok iyi anlıyorum 😊
Enesmuazannesi61- hellomom hiç denemedim bir gece deneyebilirim aslında uyanırsa geri uyuturum hayırlısı vallahi her evre başka şey getiriyor çocuklar da 😊
HazalMR Enesmuazannesi61- daha yeni doktorla konuştum 12. Ayina kadar emzir dedi sonra bizim gibi oluyor mideleri dedi 8 saat ac kalabiliyorlar dedi benim oğlum 10 aylık suan 12. Ayının bekliyorum
Enesmuazannesi61- HazalMR ya evet aslında bir kaç sefer gece maması yaptım yatmadan yarım saat bir saat evvel tok olsun diye ama mama yemeden yine uyumadı ille de biberon
Enesmuazannesi61- Deletedmom5284 3 ay erken değil mi sizce çünkü doktorlar 1 yaş a kadar öneriyor bilmem siz neden o şekilde yaptınız ama doktorunuz mu söyledi
Deletedmom5284 Enesmuazannesi61- evet 1 yaş çok geç kesmek için hem kiloluydu hemde uyku kalitesi için uykusunun bölünmemesi gerekiyo