Annekizz Normalde olmazdı bugün biraz öksürük başladı. Şimdi uyuyor ama çok garip uyuyor. Ihlıyor derin nefes alıyor sürekli emzik emmiyor hır hır ses geliyor. Neden olabilir acaba ?
Deletedmom896 Annekizz Bir tür viral enfeksiyon nefes borusunda ödem oluşuyor daralıyor ve inleme yaşıyor umarım değildir
Annekizz Deletedmom896 Gözlemlicem canım zaten hastaneye götürcem tamdevumuz var doktora söylerim o zaman
Ebrucetiner Ay benim bebeğim 4 aylik aynı bu durumda bizde ne yapacağımızı şaşırdık doktora götürdüğümüzde viral enfeksiyon demişti bol bol emzirmemi söylemişti benimki sanki yetişkin insanlar gibi öksürüyor balgamli şekilde inşallah hepimizin bebişler iyi olur