Yumut kendim boyamıştım saçlarımı. Kuaförler kapalıydı, marketlerde bitkisel boya yoktu, gratis de kapalıydı sanırım tam kapanma döneminde. Eşime boya aldırıp kendim boyadım. Hatta saçlarım rapunzel olmuştu saçlarımı da eşim kesmişti😂 koku konusunda bilgim yoktu gayet içime içime çekmiştim😂😂