Funda2735 Biz evde olduk eski usül dikişli bebeğim tam 3 aylık oldu ilk gün biraz huzursuzluk yaşadık bugün ikinci gecesi
Zynn35 Funda2735 damatlığınıda görün inşallah🙏🏻 Bizde bugün olduk 2 aylığız 2. Gününüz nasıl geçti bizim bugün dediğiniz gibi huzursuz geçti kucağıma alamıyorum emzirme dışında siz nasıl yapıyorsunuz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Funda2735 Cok geçmiş olsun bir ay sonra bizde olucaz. Evde olacak bizimde. Nasıl oluyor yerde mi yapıyor. Kac dk sürüyor o sırada ağladımı önceden ne gibi bi hazırlık yapmak gerekiyor cok sordum ama ☺️
Melis65 Funda2735 benimkide 7 aylık canım bugün 3 gün oldu çok kötü pasuman yapmayı bıraktım çişini yaparken çok ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum daha ayağımda şuan salıyorum içim parçalanıyor onu öyle görünce siz neler yaptınız iyi gelsin diye
Funda2735 Asafinannesi_0 bezledim kendi bezini kullandım canım bol krem sonrası bolca zeytinyağlı gazlı bez beze hiç yapışmadı
Funda2735 Zynn35 canım benim sende görürsün inşallah bizim 2. Gün ara ara huzursuzlandı emzirdim uyandıkça fitil bayağı uyutuyor bizim prensi
Funda2735 SeninAnnenBirMelektiYavrm hayır canım estağf ben senden beter haldeydim evde oldu 15-20 dk sürdü yapılırken bişey hissetmedi gülüp eğlendi son dikişte canı mı yandı ne oldu bilmiyorum ama biraz ağladı sonra hemen kucağıma alınca sustu geçti temiz çalıştı Allah var gelen hastane hemşiriydi adam
Funda2735 Melis65 fitil kullan canım ağrı kesiyor ve solüsyon alabilirsen al yara yerine dök uyuşturuyor ara ara altını aç biraz ve bolca emzir
Melis65 Funda2735 doktor ağrı kesici şurup yazdı onu veriyor um bide krem yazdı çok kötü yaa bir an önce geçse bu zor gunler yaa
Funda2735 Melis65 pansuman değil de zeytinyağ ve gazlı bez kullanıyoruz fitil al derim ama yazık bebeğine
Melis65 Funda2735 var evde fitil uyudu dimfi uyanınca veririm bide bardak koydum ben uyumadan önce beze yapisiyurdu canı çok yanıyordu
Melis65 Funda2735 ıslak yaraydi yaa yapisiyurdu beze canım ama şimdi ibardak kesip koyuyorum toparlandi biraz sizin ki ne durumdadır daha iyidir inşallah