1 yaşına girdi doğduğu günden beridir uykusu problemli uyku eğitimi verdim gene olmadı olmuyor yahu gece kaç kez uyandığını sayamıyorum emzirip yatırıyorum 5dk geçmeden gene ağlamayabaşlıyor birsürü anne görüyorum çocukları 1 yaşında tek parça uyku yapıyor ben 1 senedir
tek parça uyuduğumu hatırlamıyorum o kadar zayıfladım bitkin yorgun düştüm ki babaannesi geldi 1 hafta götürelim kalsın bizde dinlen dedi gene kıyamadım göndermedim ama şuan keşke gönderseydim diyorum çünkü ben artık kendimi iyi hissetmiyorum yok mu bunun çağresi canım anneler ne yapacağımı şaşırmış durumdayım .!!