Biz ilk gunden itibaren hem meme hem mama şeklinde beslendik doktorumuz kucuk dogdugu icin o sekilde yonlendirdi. Bir ogun meme bir ogun mama. Ama mama vermeden once kesinlikle meme demisti ilk memeyi veriyoruz. Suan sutum azaldi gibi geliyo bana doymuyo zaten anlıyorum daha cok mama aliyo bana kalsa hic mama vermezdim sutun yoksa veya azsa emzirmeye devam et ama mamada ver bence ac kalmasin bebis ama her defasinda emzirmeye devam et ben o sekilde ilerliyorum 3 aylik olduk