2subat Kızlar 1 yaşında oğlum var günde 5 kere büyük tuvaletini yapıyo bu normal mı yoksa bi sağlık sorunu mu anlamadım bi bilginiz var mı
2subat Busevedat2501 Benim ki de yesin hemen 1 saati bulmuyo bu kadar yapması iyi mi kötü mü anlamadım