srngrcl Merhaba anneler baby turco doğadana yeni geçtim geceleri kullanan var mı sabaha kadar sızdırma yapıyor mu(külot bez olanını aldım) ??
Sevvalinannesi srngrcl bebeg küçükken sizdiriyordu ama 3 ve 4 numarada yaşamadım pek memnunum sadec çişini yapınca şişiyor bez😅
SerenayErbay srngrcl bebiş doğduğundan beri kullaniyorum şuan 5 aylık gece hiç sızdırma olmadı sırf denemek için 14 saat tuttum bezi biraz şişti onun dışında bı sıkı ti olmadı bebeğime hiç pişik yapmadı şuana kadar
ipek1989 Ben çok memnunum 3 numarasını kullandım kampanyadan almıştım ama çok güzel çıktı. Şimdi 4 e geçtim devam 🤗
srngrcl Normalde sleepy kullanıyordum gece sızdırdığı için gündüz sleepy gece prima takıyorum fiyatlar malum baby turco ya geçicez
UMUTUMM___ Baloglan123 Trendyol da iki gündür indirim vardi 170 adet 3 numara bebek bezini 187₺ ye aldim diğer sitelere göre uygun bi bakin isterseniz
S_x_w srngrcl bir ara kullandım bebeğim 8-9 aylık civarıydı..gece değiştirmediğim halde sızma yapmadı ama sabah çıtçıtlı badisi nemli gibi oluyordu😒😒 bir sürü bez denedim sadece baby turcoda yaşadım bunu ve almadım bir daha
incitanesii srngrcl ben normal bezini kullanıyorum eğer küçük gelmeye başladıysa sızdırma oluyor tam oluyorsa sızmıyor. Doğduğundan beri kullanıyorum bebeğim 5 aylık
incitanesii srngrcl ben normal bezini kullanıyorum eğer küçük gelmeye başladıysa sızdırma oluyor tam oluyorsa sızmıyor. Doğduğundan beri kullanıyorum bebeğim 5 aylık