baloglusss Bizde ek gıdaya yeni geçtik 15-20 gün kadar oldu. Oioi pahalı geldiği için almadım ama onun setine benzeyen babyjem var içerisinde vakumlu tabak, önlük, bardak ve kaşık var. Ek olarak mini suluk ve mamajoo ikili kaşık aldım. Bardağı hariç geri kalan herşeyi çok kullanışlı şimdiye kadar vakumunda sorun, koku vs yaşamadık tek elimle ben kaldıramıyorum tabağı yerinden, önlüğü kademeli çok kullanışlı ve kaşığıda yumuşacık bebeğin ağzına göre şekil alıyor ama sıvı gıdalar için derin değil, arkası tırtırlı çok güzel eziyor. Komple set indirimde 199 TL ye almıştım bakmanızı tavsiye ederim.