ejderyaaa Buzdolabı uzun yıllar kullanıldığı için hacmine ve enerji sınıfına dikkat edin. Genelde Bosch ve Arçelik önerilir. Renk olarak beyaz en risksiz olanı genelde de aynı seride gri olanlar beyazlara göre biraz daha pahalı olur. Diğer beyaz eşyalarınız gri filan değilse özellikle gri almanız şart değil. Buzluk çok kullanıyorsanız ona da dikkat edin. Misal benim buzluğum alt kısımda ben çok memnunum. Ama buzdolabımı ben kendim almadım evde olanı kullandım. Çok geniş değil sıkıntı oluyor. Bir de daha geniş daha yüksek bir model olsaydı günlük şeyleri üst raflardan almak zor olabilirdi çünkü boyum 1.60. Büyük ve geniş bir modelde buzluğu üstte tercih edebilirsiniz. Bunları da göz önünde bulundurun derim.