Kayracim Oğlum 4aylık normalde sütüm var aktif şekilde de emiyor ama işe başladım süt stoğu bitince mama vereceğim. büyük oğlumda sma kullanmıştım bu dönemde ama sma mama ile ilgili hep kusturuyor yorumları okuyorum. Mama meme giden anneler siz ne kullanıyorsunuz ?
Oglununannes Kayracim ben iki gündür Aptamil e başladım sütum yetiyor ama ilacını sütümle vermek gerek pompa vurdukca süt bitiyo ondan mama ile karıştırıp veriyorum yiyor valla günde bir defa veriyorum gaz da yapmadı kusmada 3 ay 15 günlük oğlum
Prensescim Kayracim bene işe başladım benimki 7 aylık Allah hepimize yardım etsin çalışan anne olmak zor :(
Egelim Uzun bir süre hipp combiotic kullandık ve çok memnunduk, oğlumun geçmeyen kabızlığını geçirdi. Sma, aptamil oğlumda kabızlık yaptı.
Kayracim Egelim sma kutusu değiştiğinden beri okuduğum yorumların çoğu olumsuz yönde büyük oğlumda sma kullandığımda memnundum bizim bıraktığımız dönem de değişti zaten zaten kusan bi bebek bilemedim valla