Senasel25 Arkadaşlar iyi akşamlar, e nabızda kızımın hastane kaydına giremiyorum. Çocuklarım bölümüne giriyorum sonrasında diğer ebeveynin onayı bulunmamaktadır diyor, esimde de aynı yazı cıkıyor. Basına gelen var mı nasıl düzeltebilirim?
elifizm Senasel25 garip bir şekilde benim eşim onay vermedi hiç öyle birşey yapmadık ama çocuğumun direkt profiline geçebiliyorum
Miniklord Senasel25 bizde de aynısı oldu geçen hafta onay ver paylaş gibi bişeye tıklamıştık şimdi ikimizdede görünüyor
Sulegorkem Senasel25 yeni başıma geldi sayfana gir sonra aladaki güvenlik bölümüne bas sonra sağ üstde paylaşımlarım veri var oraya gir en alta çocuklarımı göremiyoruma bas ordan güncelleme yapıyor sonra çocukları görebiliyorsun
Senasel25 Miniklord nereden giriyorsunuz o onay ver bölümüne eşimde de benim onay vermedigim yazıyo cocuklarım bölümünde
Gulumseyememdedim Paylaşım butonu var eşinizinde e nabızda paylaşıma girip onay vermesi gerekiyor sizinde aynı şekilde sonra görünüyor
Gulumseyememdedim Uygulamayı kullanmıyorum googledan giriş yapıyorum, ana sayfada biraz aşağıya inice en sağda kalıyor
Elifmoms Senasel25 onun bir püf noktası vardı bende burda görüp yaptım ama neydi hatırlamıyorum bilen biri çıkar