Bebeğim 4 ay 20 günlük 6250 kilosu. Günde 5 kere olacak şekilde 160 bazen 180 cc mama veriyordum 4saatte bir. Fakat bir haftadır 3 saatte bir sürekli mama istiyor verince susuyor ve uyuyor. Normalde ağlayan bir bebek değil acikinca ve uykusu gelince ağlıyor. Mama miktarı yeterli gelmiyor mu diye düşünmeye başladım. Gece 2 kere uyanirdi hep artık 7de yiyip uyuduysa tam 3 saatte bir mama için uyanıyor. Her yerde de mama miktarı farklı yaziyor 🤷♀️