içinizi ferah tutun. Emeklemek gelişim göstergesi değil. Ben doktora gittim ayaklarının üstüne basmıyordu Bi sıkıntı görmemişti biraz zamana ihtiyacı var demişti öylede oldu çok şükür oğlum 15 aylık ve yeni emeklemeye başladı. Geç olsun güç olmasın. İnşallah yürüdükleri zamanları görürüz.