Kızlar merhaba yatarak hamilelik geçirdim düşük riski erken doğum vs derken doğum somrasin da enfeksiyondan dolayı amaliayt oldum çok sıkıntılar cekdim çok yıprandım bu arada panik atak ankstye ve kaygı bozukluğu var iki üç ay hap kulladim bebek isteyince bıraktım nuks etti el ayak titremesi bacak titremesi tekrar başladım düzeldim hamile olduğumu öğrenince bıraktım bebeğimin 24 saat uyumadığını biliyorum beynim yanmaya ve uyusmaya başladı el ayak bacak titremesleirm oldu noroljiye gittim beynim de dalgalanma cikdi üç ay sonra tekrar gel dedi rahatlatıcı hap verdi ama almadım emziriyorum zararı olur diye şuan da ellerim titriyo bacaklarım uyusuyo titriyo herkes bunun pskiljik ve hareketsiz kaldığım için soyluyo bu durumu yaşayan var mı sizce ne bu bende ki yardım edecek var mi