Linaannasi Bebekler 2. Ay itibari ile diş dönemine girerler. Tükürük salgısı artar ve dillerini çevirmeyi bilmedikleri için yutamazlar . O yüzden salyalari hep akar . Bizimde akıyor bayaa. Belli ki sizin bıdık bir miktar yutmuş bence korkulacak bir şey yoktur.