1minik temizliğine ve tazeliğine güvendiğiniz bir sütçü varsa alıp yapabilirsiniz. Tabii evdeki kaynatma sıcaklık ve süresince besin değerindeki oluşan kayıpları göz ardı edecekseniz. Ben pastörize sütle yapmayı tercih ediyorum. (UHT değil pastörize) Bir kez yoğurt mayası kullanarak, bir kez kendi yaptığım yoğurdu maya olarak kullanarak yapıyorum. Böylece probiyotik içeriği de azalmamış oluyor.