Beyoglufeyza oğlum 21 aylık olacak, ilk günden bu yana silikonla emziriyorum, en az 2 yaşına kadar devam etmeyi düşünüyorum sonrasına bakarız artık. Herhangi bir süt azalması, meme reddi vs hiç yaşamadım. İstese şu an çenesi kuvvetli silikonsuz emebilir ama inadım inat bir yapısı olduğu için emmiyor. İlk aylarda çok korkuyordum, internette okuduğum yorumlar hep silikon bi süre sonra bırakılmazsa sütün azalacağı kesileceği bebeğin emmeyeceği yönündeydi ama öyle olmadı 😊 umarım silikon bir süre sonra hayatınızdan çıkar ama bebeğiniz de benim oğlum gibi ille de silikon diye diretirse çok da dert etmeyin, böyle de oluyor yani 🌺