Benm adetime 5gun var 1haftadr sancm çok vardı ama hayz gibi degl farklı 2ci gebeliğin olucak olursa ve test yaptm 2ci cizgi silik çıktı. Ertesi gün birkere daha yaptm biraz daha belirgin silikti sizce varmdr . kendimi tutuyorum havaya girmemek için amaa:)