Hande123 benimde oğlum pişik olmuştu , doktor hametan ve tryosid( ismini yanlış yazmış olabilirim mantar kremi )krem vermişti 10 gün boyunca kullandım ama sadece pişiğin kanamasını ve ağrısını geçirdi , sonra sudocrem kullanmaya başladım ne pişik kaldı ne bir şey , sudocremi şiddetle tavsiye ederim , tabi süt alerjisi ya da başka bir problemi varsa bilemem , bir de ıslak mendil önermiyor doktorlar , ben ıslak mendilleri ikiye kesip iyice suda yıkadım kutuya koydum oradan alıp kullandım ve poposunu sildikten sonra havlu kağıtla iyice kuruladım sizde bi deneyin isterseniz , bir de ben denemedim ama internette kil kullandıklarını duydum bazı annelerin bir araştırın isterseniz, çok geçmiş olsun inşallah çabucak iyileşir bebeğiniz