Aslihancicek ben bi kaç diyetisyenin sayfasına göz gezdirdim, çok aşırı diyetler yok açıkcası, ekmegi tam bugday yedim ve düzenli bi şekilde beslendim 3 ana 2 ara ögün olarak beslendim ve porsiyonlarımı azalttım, af edersiniz öküz gibi yemek yiyodum, 3 haftada 3 kilom gitti