Linaninannesi59 Cok gecmis olsun bizde yılbaşında korona olduk ailece.
Benim kizimda 3 aylik haliyle o da geçirdi tabi.
Bide uzerine koronadan once karma asi ve zaturre asisi olmustu onunda etkileri vardi.
Korkmayin bebekler daha kolay atlatiyor ki benim kizimin bagisikligi düşük oldugu halde hafif geçirdi.
Gunde 3 kez cay kasigiyla calpol vermistim agrilari ve huzursuzlugu icin .
Bizde burun tikanikligi olmustu onun icinde serum fizyolojik kullanıp aspiratorle cekmistim 1 hafta içinde toparladik.