aksam_ ne kadar geliriniz varsa o kadar gideriniz olur. Standartlarınız gelirinize göre düşer ya da yükselir . Soru o yüzden biraz açık uçlu olmuş. Ülkemizde herşeyin çok pahalı olmasından ziyade kimse emeğinin karşılığını tam almıyor. Çünkü herkes çalışmaya mecbur insanlar kolay kolay kültürel aktivitelere vakit ayıramıyor hobi edinemiyor boş vakitlerini dinlenerek geçirip yine işe gitmek zorunda kalıyor. Çoğu insan kirada oturuyor orta düzey arabası var . Bu da kazancın yetersiz olduğu anlamına geliyor.