Seymaay Bebişleriniz eğer emiyorsa kaç saatte bir emiyor benimki hastalandığından beri dört saate beş saate bi emiyor azalttı iyice. Sadece geceleri uyku sersemi daha iyi emiyor ama bana yinede çok az geliyor sizin nasıl
Yazannesi1 Seymaay uykuya dalmadan emiyor yani 4 saatte bir emiyor benim ki de 🙃 eskisi kadar emmiyor artık büyüdüler heralde ondan gelişiminde bir sıkıntı yoksa zorlamayın aç olsa ağlar ben öyle düşünüyorum
sademinannesi Seymaay 3 saatte bir falan emziriyorum diş çıkarma dönemindeyiz iyice iştahsız ama artık büyüyorlar o yüzden çokta sık acıkmazlar diye düşünüyorum acıkınca zaten tepki veriyor anlıyorum. Bu arada günlük çişli bez sayınız nedir?
Seymaay Yazannesi1 emdiği vakit kaç dakika emiyor. Gelişimi normal iyi ama ben vicdanen rahat değilim yine de pek emmediği için 😕
Seymaay sademinannesi sabah ki bezi ikindin akşam üzeri alıyorum dolu dolu oluyor. Ama geceki daha dolu dolu oluyor 🧐 normalde daha sık emerdi şimdi hasta oldı filan huyu değişti emdiği vakitte az emiyor sizinki yaklaşık kaç dakika emiyor
sademinannesi Seymaay benim kızım doğduğu günden beri en fazla 10 dk emer 😂 bu sıralar da hemen emip kalkma peşinde 3 4 dk emiyor bu sıralar bizde 4 5 çişli bez alıyoruz da eskiye oranla azaldı bi sorayım dedim kaç kilo acaba boyunuz kaç cm. Biz bu ay 200 gr almışız
Yazannesi1 Seymaay ya eskisi kadar uzun emmiyor ebe artık emmesi kuvvetli dedi. Gelişimide iyi ağlamıyorda 🙏🏻
Seymaay sademinannesi bu sıralar benimki de üç dk anca duruyordur meme de. Sadece uyurken biraz daha fazla duruyor. Bu ay ölçmedik 8.5du en son kendim ölçtüm ne kadar doğru bilmiyorum onda da 8.85 çıktı