Anneler yarın lazer günüm var fakat birkaç gündür ara ara kanamam geliyor neden olduğunu düşünüyorum adet günüm 27’sinde lazer sırasında geledebilir gelmeyedebilir yani sürekli lekelenme yok lazere gitsem mi gitmesem mi emin lekelenme dediğimde öyle bir damla kan iki damla kandır yani ne yapsam siz olsanız ne yapardınız 1 aylık aksatma yaşayacağım bu şekilde yani lekelenmeyedebilir