Kızlar Pazar günü kızım eşimin içtiği çaya el attı koluna döküldü baya kaynardı hemen soğuk suyun altına koyduk özele acile götürdük evimizin hemen yanı koştuk çok derin değil dediler ama derisi soyulmuştu 3 gündür de pansumana götürüyoruz ilaçlayıp sarıp yolluyorlar bugün sargı baya yapıştığı için baya kanamış araştırmaya yanık bölümüne götürün onlar daha iyi ilgilenir demişler yani en baştan niye yollamıyorlar anlamıyorum kızımın psikolojisi çok etkilendi üzeri kirlenince tişörtünü değiştirmeye bile ağlıyor koluna bakıp baya hıçkırarak ağlıyor sargıyı görünce ama ağrısı filan yok gün içinde keyfi güzel
benim sorum normalde açık kalsa daha çabuk iyi olmaz mı ? Başına gelen var mı tecrübeli annelerim yazarsanız çok mutlu olurum