Srpslk senemmgncr bebeklerde kaka problemi varken verilen ilk surup bebeğim aylarca kullandı bebek direk iciyorken anne icinde hic birşey olacağnı sanmıyorım
Senanurkmrc senemmgncr ben kafama göre kullandım hamileyken ve doğum sonrası. Doktoruma sordum sonradan sorun olmaz bebeklere bile zorda kalırsak kullandığımız bi ilaç demişti
K07- Bende normal doğum yaptım doğumdan sonra doktorum yazmıştı kullandım aynı zamanda da emzirdim. Müthiş etki etmişti bende işe yaradı yani.