Minigimm2020 şöyle söyliyim işlem cok kısa sürüyo 2.75 ile cizdirdim 7 sene oldu işlemden bir saat sonra acı cekiyosun biraz acı dedigim sızlama şeklinde cok cok normalmiş bir iki saat sürüyo sanırım agrı kesıcı damlaları var sonra ben uyuyakalmıştm bi uyandım missss efsane bişey 7 sene oldu gözlerim hafiften bozulmuş yine benım 0,75 olmuş yine anlamadm nedenini ama mikemmelll hiç dusunme hemen ol değerrr