shgll ben en bastan beri Sleepy kullanıyorum. Doğru bezlersen sızdırmaz memnunda kalırsın ve organik. Ben 7. Aydan sonra külot beZine geçtim daha da memnun kaldım. Bu arada sadece emen bebek ilk 6 ay kakası dahil sulu oluyor ister istemez sırttan çıkabiliyor. Ama bu prima da da oluyormuş. Yani seni yanıltmasın. Ben sleepy tercih et diyorum 🙋🏻♀️