3_bebeli_ana Oykummmm ilk doğum dan 5 yıl geçmişti hala uyuşukluk 😂😂 annem in de 8 9 sene olur gala uyuşuk..1.5 yaşında kizim var hala uyuşuk tu (sonra tekrar doğum yaptım 4 ay oldu hala uyuşuk geçmiyor
tavsaninannesi Oykummmm normal bir durum kaş sene geçmiş olmasına rağmen annemin hala hafif hissizlik var
Nuray23 Oykummmm sinirlerde kesiliyor. O yerler uyuşuk kalacak malesef. Hafif belki yerine gelir ama tamamen değil diye biliyorum.