Sanki oğlumla oyun oynamayınca kitap okumayınca veya bi şekilde iletişim içinde olmayınca haksızlık ediyorum gibi geliyor. Kendi kendine oynayan bi bebek. Küplerle legolarla oynar ağzına alır kutudan çıkarır falan. Covidden dolayı evdeyiz normalde çalışıyorum ama yemek hazırlarken veya başka bir iş yaparken çocukla ilgilenemediğim her sürede üzülüyorum haksızlık gibi geliyor. Ama kitap okuyayım kapaklı kitaplara bakalım gibi aktivite de yaptırmıyor. Daha küçük mü bilemiyorum. Dikkat süresi azalıyor yürümeye çalışıyor nerde zarar verecek iş var bizimki orda