Merhaba hanimlar ben doğum yapmadan önce her ay düzenli regl olurdum ve hiç agrim falan olmazdı regil olduğumu bile anlamazdın çoğu zaman şimdi işte kızım 5 aylık ve 2 kez oldum ilk reglim 13 de başlayıp 16 sında bitmişti geçen ayda 15 inde başlayıp 17 sinde bitti ve bu ay olmadım bu üç aydır regl olacağım zamanlarda şiddet li ağrılarım sancılarım oluyo doğumdan sonra böyle problem ler yaşayan olduğumu acaba