Dün bizde aşı olduk kızımda da ister istemez huzursuzluk oldu atesi de aynı dediğiniz gibi 37.5 gördü bi cay kaşığı parol verdim bi de üstünü ince tuttum hemen düştü zaten gündüz uykusu pek olmadığı için 5-10 dakikalık uykular yetiyor ama gece uykusunu etkilemedi çok şükür. Hemşire söylemişti zaten uykusuzluk huzursuzluk ağlama yapabilir diye hepimizin miniklerine geçmiş olsun 🥰