Elaasenamommy Merhaba hanımlar bu soğuk havalarda çocukları mağlum dışarı çıkaramıyoruz çıkmadığınız zamanlarda ne yapıyorsunuz fikir verebilir misiniz biraz
iyikianneyim61 Elaasenamommy kaç aylık bebeğiniz. Biz 24 ayligiz sabah kalkiyoruz kahvaltı vs sonra odasına giderix orda etkinlik oyun oynariz skilip bırakınca kuruyemiş tarzı veriyorum biraz kızımla çizgi flm keyfi yapıyoruz akşam babası gelince onla oynar böyle geçiyor ama hava güzelse muhakkak parka çıkartırım tabi :)sizin nasıl geçiyor
Milagrosoreiro Elaasenamommy 19 aylık aktivite masasında boyama yapıyoruz,oyun hamuruyla oynuyoruz bide ne kadar soğuk olursa olsun çıkarıyorum dışarı
2lokummannesiii Elaasenamommy Ne yapmıyoruz ki? 😅 Hamur boyama lego kitap okuma etkinlik kitapları inceleme (ara bul, yaz sil, stickerlı, eşleştirme…) Arabaları çarpıştırıyoruz veya kendisi oyun kuruyor. Tv açıyoruz çizgi film izliyoruz(Onun da sevdiği ve ezberlediği içeriğini bildiklerimi) Yemek hazırlıyoruz. Çamaşır asıyoruz evi silerken yardım eder kendince😂 yapbozları var bazı günler üzerine çok düşer baya bir yapar. Evde sen ebe oynayıp koşuyoruz 😂😂 Aklıma gelenler bunlar🥰😍
Melihakrds Elaasenamommy oğlum benle oynamıyor 😂 10.5aylik şuan etkinlik oyuncak vs hiç dikkatini çekmiyor salonum amerikan mutfak varsa yoksa bulaşık makinası dolap kapakları fırın vs onlarla oynar bazen bisiklete oturtur evde gezdiririm kitap okuyoruz biraz onun harici bol bol sarılıp öpüp gülüşüyoruz
Deletedmom5284 Boyama yapıyoruz, oyun hamuru oynuyoruz, yapboz, eşleştirme falan çok seviyor legolarla oynuyo, kek yapıyoruz 😂
Elaasenamommy Deletedmom5284 oyun hamuru almayı bende çok istiyorum 1 buçuk yaşında oynar mı bilmiyorum
Elaasenamommy iyikianneyim61 bizde aynı biz 18 aylığız suan babamız Doğu da görevde olduğu için yanımızda yook biz annemde kalıyoruz parkta buraya çok uzak hergün çıkaramıyorum kar da var artık normal yaptığımız şeylerden de çok fazla sıkıldı napcam bilmiyorum
ofkelisirin Elaasenamommy Bi kaç tarif var çok gördüm ama henüz bebeğim küçük tabii denemedim Bi araştırın isterseniz hem daha sağlıklı olur
iyikianneyim61 Elaasenamommy oyun hamuru puzzle boyama yapabilirsiniz kitapları varsa vakit geçirebilir ama bı zaman sonra tabi bunlardan da skilabliyokar
Elaasenamommy 2lokummannesiii yaaa çok güzel 😍 benim kızım kendi kendine oynuyor ediyor arkadaşı yok bişeyi yok bulduğu herşeyi ağzına götürüyor saydıklarını almak istiyorum ama yutmasından felan endişeleniyorum
Elaasenamommy iyikianneyim61 elimden geldiğince oynamaya çalışıyorum onunla babası da olmadığı için pek yetemiyorum ona yazı tahtası almıştım onu sevdi sonra sıkıldı
2lokummannesiii Elaasenamommy kaç aylık? Hamur ve boya için 2 yaşı bekle. Ya da boya al ama birlikte boyayın😂
Deletedmom5284 EtiPetito ahaha yok alıştırdık bide hep birlikte oynuyoruz yalnız bırakmıyoruz, çok yeltendi ama sonunda anladı yasak olduğunu 😂
deleted706 Elaasenamommy Dene canım çok güzel vakit geçiyor hemde onlar mutlu oluyor en onemliside bu ☺️