EmineGneDemir ipekeceaydin bize aşı olduktan sonra kaka yapmazsa sıkıntı olabilir demişti çünkü nadirde olsa yan etkisi buymuş doktorunuza danışın bence
ipekeceaydin Alpgdd bütün rota aşıları 24. Haftasına kadar bitmeli diye biliyorum ben dozların hepsinin 🤷🏻♀️ O zaman rotarix için o diğerini bilemiyorum 🤔