adastra 13yas ve 11 yas😬 sanirim kicuk 2 yasina gelince bi rahatlama geliyor. Ilk cocugum cok cok sakindi ha var ha yoktu ama ikinci ikisinin yerine de tuketti ömrümu🤭 ama keske o hallerinde kalsalardi da ben zorlansa idim. Sizin de cok yakin aralari ama göreceksiniz yalniz olmayacaklar hic,hep en iyi arkadas kardes olacaklar,tadina doyum olmayacak